11 april 2009


Igår hade jag mina släktingar på besök. Fick såld några smycken och 2 beställningsarbeten.
Här är dom. Ett armband och ett halsband.


(känns roligt att ha fått lite pengar i börsen)


Idag fick jag äntligen fixat en pysselhörna åt mig. Vi hämtade vårt gamla stora matbord och satte det i ett av våra obebodda rum, och vips har jag någonstans att pyssla. Känns nästan som julafton :) Tack mamma och pappa för iden och hjälpen att hämta bordet.






Kom på att jag glömt visa min örhängsställning. Allting var mammas idé, måste säga att det var väldigt klokt tänkt. En vanlig trä ram + lite "myggnät" och vips har man någonstans att hänga sina örhängen.
Ibland är det väldigt bra att ha en mamma och pappa som stöder ens hobby ;)


Mamma kom även på en ide till en halsbandsställning. När den är klar, måste ha några "nålar" ännu, så ska jag ta ett foto och visa er :)
Riktigt kloka och hjälpsamma föräldrar har jag, tack!!!

3 kommentarer:

  1. Ohhh, I like the red one!! :) Hä er braa tå du byri fåå igang business mä hedee! ;) Tu kan ju check out miin blogg naagang om du vil, sko dsään ta emot liiti tips ho man fixar, (KOM HII PÅ KAFFI) å lagar i najjs. Fö ja har int rikti koll.

    www.mikida-aidai.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Nemän va bra et du ha fått naastans ti pysel nu! ;o)

    SvaraRadera
  3. Hej Tina! Va tar du fö typ ett par örhängen? Ja e fö lata fö ti laga sjölv men sko no böv na! Int na lang funderinga, bara me na einskild pärlo på...? //Alex

    SvaraRadera