15 november 2009

Mera pyssel

Har hela dagen suttit i mitt pysselrum. Man skulle kunna säga att jag blivit helt galen ;)
Har försökt ladda upp bilder hela dagen, har bland annat några smycken jag ännu inte publicerat på bloggen, men datorn har verkligen inte varit på min sida.
Så nu får ni bara en bild av alla de saker jag gjort idag.

Först den stora "lådan" med ett utskärd fönster är tänkt att sätta godis i och ge bort.
Den lite mindre lådan är redan i användning, och förvarar en del av mina scrapp saker.
De två minsta lådorna är tänkt som små paket där man fast kan sätta örhängen och ge bort. Billigt och enkelt :) men personligt.

Kanske laddar upp bättre bilder nån dag. Men eftersom skolan börjar igen med ny period kan det bli lite mindre av pysslandet fastän jag inte vill.

3 kommentarer:

  1. Nemän vannifrån ha tu teiji inspiration nu mittiallt!? Härkkas så härli saakrä du ha "altra" ;o)

    SvaraRadera
  2. Oj! Jättefint! :) Du kan din sak. Kram!

    SvaraRadera
  3. å ja fick ju hade lådo full me godis å ja har a nu som prydnad vi fönstri :) he så personlit att laga sjölv å man uppskattar e mejr, iaf jag :)

    SvaraRadera