23 februari 2010

Avklarat idag

Planerat ett intensivt studie schema X
Gått igenom första matteboken och räknat 20uppgifter X
Läst halva första boken av geografin X
Beställt taxi inför en tur till Jeppis X
Pratat med min terapeut X
Skickat mejl åt matteläraren X
Hämtat posten och rastat hunden X
Gjort ögongymnastik X (jobbigt och ger huvudvärk!)
Försökt ringa om ett sommarjobb X (men ingen vill svara)
Tillverkat ett smycke
Skrivit ett modersmålsarbete

Riktigt allt jag borde hunnit med har jag inte gjort. Men är ändå nöjd med första studiedagen :) Svårt att fortsätta studera när lillebror kom hem med en kompis och sitter och spelar data i köket (min studieplats).
Men fortsättning följer imorgon :)
Nu ska jag fixa till mig så jag känner mig lite fräschare, byta kläder, sminka mig och lacka naglarna - som belöning för dagen :)

3 kommentarer:

  1. Skit bra arbete :)
    Borde ta insperaion av dig..

    SvaraRadera
  2. Åhå.. ha du laga ett smyck?? :)
    Stsickar liiti "orkko" åt di ;)

    SvaraRadera