24 september 2010

24.9 2o1o

Väntar väntar och väntar :)
Väntar på att älskling ska anlända hitt till Vasa... inom nååågra minuter... åååh... tiden går alldeles för långsamt ibland! <3



Blev ingen kladdkaka igår. Jag misslyckades redan när jag skulle börja blanda ihop ingredienserna - så slängde allt i roskis :D bra så ;)

Blev e livlig diskussion med Vanja vid läggdags - vi började tala om våra utbildningar. Klockan tickade iväg och var plötsligt 1.. Hupps.
Snart lugnade vi oss och sökte oss till sängs, men då började jag läsa en skolbok - så tror klockan närmade sig 2 innan jag somnade.... Inte så konstigt att jag är så trött hela tiden då!!!...

Och idag har vi haft 3föreläsare i skolan. OTROLIGT intressant!.. :) KAnske berättar mer en annan dag.
Men kan bara säga: Usch vad hemska skador krig för med sig - har fått se bildbevis på hur olika minskador kan se ut. (både när hela underkroppen sprängts bort eller när maginnehållet hänger på utsidan)...
Men intressant var det allt!...




Snaaaart kommmer han.. :) <3
Min sötnos.




Annars, kom fram till en sak idag - Jag SAKNAR er där hemma. OTROLIGT mycket <3 PUSS på er!!!!

2 kommentarer:

  1. Tina kan ja få adressn diin så ja kan stsick na post åt di? :D

    SvaraRadera
  2. Puss tibaax! :o) Vi finns alltjemt jär vi Kankobacka om du får dryyft! Fast Moa saa noo jär en da et "mamma tu saa jo et vi naagang ska faa ti Vasa å skåda ett Tina"

    SvaraRadera