8 september 2010

Fotovägg

Blev ingen powernap :) tog en varm dusch istället och bestämde mig för att jag inte ska låta huvudvärken hindra mig, så jag begav mig till centrum. med BIL..! Det gick helt okey att köra för att vara första gången här :) flera gånger blir det!

Nu på kvällssidan bestämde jag mig för att göra mitt rum ännu mera hemtrevligt och jag började sätta upp bilder på väggen.
Marika - nu får du en bild åv rymi ;)
Tog närmare 5minuter att ladda upp den. Så många bilder kommer jag inte kunna bjuda på under min tid i Vasa!
Skaffade mokkula idag. En liten "sticka" att sätta i datorn så jag får internet. Den är inte alls snabb, men har änsålänge fungerat. Har den på priv nu i 14dagar så ser vi om jag vill fortsätta med den sen....

Men nu till bilden :)





Saknar ännu bilder av måna som ligger nära mitt hjärta <3 men jag hoppas på att kunna fylla på med mera bilder när jag har tillgång till det :)

3 kommentarer:

  1. fint! män ho la du fast döm på veddsä? ja la mä sinitarra - å hä va en dååååååli idee :D hela veddsä e heilt fläcko nu baket :D

    SvaraRadera
  2. Vau Tina. Ja er avis. jag vill å laga sådee, men vann? :D

    SvaraRadera