1 september 2010

Kämppä

Hemma efter tredje skoldagen :) Var inte alls långt att cykla, hemvägen tog bara 10min!!! ;)

Måste snaaaart börja ställa mig inför kvällen vid Amarillo :) hoppas jag vågar ta kontakt med nya tjejjer där och få nya vänner (alla är flickor i min klass!)



Tack för att ni kommenterar flitigt :) då vet jag att det finns någon som läser om mitt nya liv i Vasa, så fortsätt med det (Tu å mamma! Ha Marika ti fix et konto åt di) ;)

Igår inhandlade jag två blommor. Tyckte det var så tråkig inredning i lägenheten, och nu fick jag lite liv i den. Men mera ska det bli... Måste bara vänta, kan ju inte inhandla allt på en gång (med vilka pengar?. Kan ju inte heller ha stackars mamma och pappa att betala allt heller.
Ni har sponsorerat mig otroligt mycket redan TACK!!! Från hela mitt hjärta - tycker om äääääääär! <3

Saknar min andra halva som är hemma i småbönders, men snart är det fredag och då slipper jag HEM.... sen småbönders ;)

1 kommentar:

  1. Oj! :o) Nuföst håka ja et du ha uppdatera jär varinda da! Ja kombär noo ti läsa! :o)

    Roligt ti hör et du trivs! :o)

    SvaraRadera