14 september 2010

Tredje studieveckan

GaaaaH - måste bara erkänna..... Hade vääääääärldens tråkigaste föreläsning idag.! Läraren bara mumlade något för sig själv i TRE timmar!!!!... Satt å kollade på klockan hela tiden och en sekund kändes som flera minuter!... Satt å väntade att hon skulle börja packa ihop sina saker och säga att vi får gå på lunch, när jag tittar på klockan en gång till och inser att jag kollat fel - vi har lunch först om 1 timme!!! Visste inte vad jag skulle göra just då :D blev så frustrerad. Så jag tog fram telefonen och började skicka meddelanden åt folk :P


Har nu fått reda på att vi ska ha 3gruppuppgifter som ska va inlämnade ganska snart. Så antar att jag inom någon dag kommer känna att studierna är igång på allvar.
Printade ut läseordningen för 3veckor framåt - som tur ser det inte alltför tungt ut!



Nu ska jag surffa och njuta av ledigheten innan jag sätter mig i auditoriet på en 3h föreläsning till!
SUCK...


:D

Men jag trivs fortfarande!

1 kommentar: