11 oktober 2010

Inredning

Lillasyster hade en önskning om att jag skulle ladda upp några bilder från lägenheten. Så Linn - Varsågod :)
Fokuserade mest på vardagsrummet, Sandras och mitt rum är inte direkt städat, eftersom vi anlände hit igår och våra kläder ligger utspridda över våra sängar. Wc´n är inget att fotografera av, köket kanske jag fotar nogare en annan dag - men om jag minns rätt har jag redan laddat upp några bilder av hur det ser ut?

Anyway - Här får i några bilder till att börja med.

Vardagsrummet med mysbelysning
Rummet från andra sidan

Prydnad

Ännu en vinkel så tv´n syns

Tv hyllorna

Min älskade bokhylla! Kommer bli fylld med böcker ännu en vacker dag.




En bild från köket.

2 kommentarer:

  1. Wau! Siir noo int ut som en studiebostad precis! ;o) Allt fö lyx!

    SvaraRadera
  2. No har ni i fiiiiiiiiint =)

    SvaraRadera