25 oktober 2010

Pinsamt!

Längesen jag skrev sist!!! Fy skäms på mejj.

Men har inte mycket att uppdatera om. Hade knappt någon skola förra veckan och kom körande hem på torsdagen. Fredagen spenderade jag med älskling och likaså lördag - då min syster Marika hade en liten fest åt vännerna :)

Söndagen gick åt till att sova, äta kotipizza och kolla på skräckfilm (flera år sedan jag senast vågat titta) - och tro det eller ej, jag klarade av att sova inatt :D inga mardrömmar här inte.
Denna dag har gått åt till ingenting! Har fyllt i några papper med pappa, och skickat in studielåns ansökan till banken :P jeijj.. kanske man får lite pengar snart!!!

Imorgon bär det av mot Vasa, men hemma igen på torsdagen. Korta skolveckor... Meeeen... Jag kommer antagligen tillbringa 2veckor i vasa här snaart. Utan att komma hem emellan... Men sen blir det lungt åter på studiefaasen :)
Bra att börja ganska lungt.


Nu väntar jag på att min sötnos ska komma hit, fast det tar några timmar ännu. SUCK... alltid ska man vänta på dem, männen alltså.... Så har det alltid varit hemma hos oss också!

När hela familjen ska åka nånstans är det alltid vi tjejjer i familjen som först sätter oss i bilen och så får vi vänta på pappa och lillebror.... Faaaaast.. Lillasyster kan nog vara ganska slö emellanåt också ;)


Testade systers kamera i somras

1 kommentar:

  1. Nå nu ska int du... :D arbeita 9 tiim o trääna 2 tiim plus ett ja ska händ tzöör, duch o ita..... na fortari sko int i ha gaad :D

    SvaraRadera