15 oktober 2010

Spa-dag

Efter en intensiv skolvecka med massor av skolarbeten och presentationer - tänker jag nu ta helg och slappna av. (om det nu går) Har inte ens hunnit uppdatera bloggen så mycket som jag planerade!

Har lämnat in 3grupparbeten på över 10sidor/st, har hållit 2 seminarie presentationer och en artikel presentation och skrivit 1tent. Pjuuuh säger ja bara - TUNGT! Nästan, men bara nästan så jag tuppade av. Men äntligen ick jag helg. Och hoppas på att jag får laddat upp batterierna. Ännu igår var jag så uppe i varv så jag inte kunde sluta tänka på skolan. Hade myror i benen hela natten och låg och vred och vände mig heeeeela natten lång. Inte mycket till sömn denna natt. Men jag hoppas på bättre sömn denna natt!.

Bestämde mig imårse för att denna fredag får bli en "ta hand om mig själv dag". Hittills har jag avnjutit ett fotbad medan jag kollade på tv, duschat och klippt håret. Riktit avslappnande.
Fast hur mycket jag än skulle vilja hjälpa mamma och städa huset, så hon inte måste göra det imorgon, så orkar jag inte. Jag behöver samla på krafterna. (tror du förstår, mamma) :)


Imorgon blir det att gå och kolla på 2innebandymatcher - spännande!!!! Jeijj :)


Tillbaka till Vasa någon gång på måndamorgon. Kommer då att tillbringa 3nätter ensam i Sandras å min lägenhet! (hon har höstlov)... Men nog skall det gå bra. Om jag inte har skolarbeten upp över öronen, så har jag iallafall lägenheten ull av filmer och böcker - och ljus!... Vanilj ljus är avslappnande!!... Blir lugn av dem :)


Å så kom ja på en till sak jag önskar mig till jul!... eller om någon känner att de har överlopps pengar kan han/hon köpa en present redan åt mig :D

Köpte en gång en parfym från Keskinens som jag blev förälskad i - men som med alla parfymer tar de slut nångång... Och jag saknar denna parfym... Den var så JAG.... så fört jag får överlopps pengar tänker jag köpa den igen!!! Jag SKA ha den.... (kommer ta flera månader).

Jessica Simpson -FANCY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar