4 oktober 2010

Vasa

Håller just nu på att printa ut hundratals skolpapper - jag skojjar inte... Har printat ut en massiv bunt med papper! Vilken tur att det änsålänge är gratis att printa ut i skolan!



Anlände till Vasa igårkväll och blev överlycklig när mina pärlor har kommit med posten. Satte mig ner och gjorde ett enkelt armband :)




Nu börjar skolstressen jag länge vetat att är på kommande. Nästa vecka skall miljontals arbeten och presentatoner inlämnas och utföras - behöver uppmuntran.... Jag behöver verkligen hjälp med hur man hanterar stress!...
Är egentligen ledig på fredag, men funderar på att lämna kvar i Vasa så jag får jobba en dag extra med skolarbeten - antar att de inte blir gjorda när jag kommer hem. Så tanken är att jag kommer hem på fredakväll - men vi får se, jag kan ju ändra mig ännu.!



Suck - kanske jag skall fortsätta koncentrera mig på skolan och inte sitta här och uppdatera er.!


Tjingeling. :)

3 kommentarer:

  1. Men halå. kanstsi man lägger upp en bild på armbandi tå? :D

    SvaraRadera
  2. Jaa! Vann f*n e bildn!? =D (äntå hadd int du laga naa) ;o)

    SvaraRadera
  3. Nå saken er den et int ja har na batteri i kamera, så ja kan int ta na kort åv armbandi. Å int har ja na batteriladdar heldä... Å vi prisma var i faaanså dyrt ti köp ny batteriä - så hä fick vara!

    :D

    SvaraRadera