30 november 2010

Sista dagen i November

Ojj ojj vad tiden går. Bloggen har blivit åsidosatt under några veckor nu. En hel massa har hänt under tiden. Massor med skolarbeten och tenter (som jag med nöd och näppe blivit godkända i), har varit på en IDOL-resa till Umeå och en tågresa till Åbo + massor med annat - som jag inte minns eller orkar ta upp...

Har 2 tenter och 2 skolarbeten (5 och 10 sidor långa) ännu, men bara 4skoldagar kvar. Skönt med jullov snart, men tror jag kommer vistas både i Vasa och hem i Terjärv (Kortzäbyjji å Småbönders). Julstressen har jag inte ännu kännt av, kanske för att de flesta julklappar redan är inhandlade! ;)

Idag förnyade Sandra å jag vårt hyreskontrakt - Jippie. Vilken tur att vi inte behöver flytta ut från vår ljuvliga lägenhet ännu.


I brist på annat så laddar jag här upp en bild med många minnen. Alltid lika roligt att se tillbaka vad som hänt för några år sen.

En fotodag ute i snön 2008
Och bara så ni alla vet - Kom till julkyrkan på julafton! Då bjuder jag, Marika och Linn på trestämmig julsång i kyrkan. Niiiice....


See you

4 kommentarer:

  1. oj, tå bleiv e ju strax intressantari att koma ti julkyrko ;) I'll be there!

    SvaraRadera
  2. Sko så dsään koma, men kan int... Gästeoppträdand i Haugesund kanstsi? Kraam!!

    SvaraRadera
  3. Mia - kanstsi i framtidn ;) men måst spara liti penga föst!

    SvaraRadera
  4. Nämään så fiinan bild :D

    SvaraRadera