12 januari 2011

6km

Onsdag idag. Jag måste orka arbeta flitigt ännu minst 2dagar. Sen får jag njuta av veckoslutet så gott det går - borde läsa på tent och skriva uppsats då också... Men fredakväll tänker jag iallafall unna mig ledigt.

Blev promenad till och från skolan idag - 6km.. Är alldeles trött i benen. Har för det första inga sportbyxor - så ja gick till skolan i jeansleggings. och så har ja inga sportskor här i Vasa.... Alltså har jag promenerat med mina  stora "Hiphop" skor!!!... Stackars fötter. Tortyr för dem helt enkelt :D

Nu ska jag bege mig mot Oonas, där jag tillsammans med Elin å Monica ska planera ett grupparbete, sen blir det att komma hem hit igen och skriva, skriva och skriva!... Vilka intressanta dagar jag har!


Det är bara att försöka hålla hårt i självdisciplinen så ska det väl gå bra :)
Saknar er där hemma <3 PUSS.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! :o) Taa nu mää liiti betä skoa åtminstoni så mår fööträ betä åv gaási! ;o)

    SvaraRadera