15 februari 2011

Fråga till mina läsare

Wow - varenda vecka får jag reda på nya läsare till min blogg. Vore jättetrevligt om ni kunde lämna en kommentar så jag vet vem som följer med mig här på blogspot :)

Så kära läsare - vem är ni ? :)


__________________________________________________________________

En ny skolvecka har börjat och en tent är undan :) skönt.
bara vårdetik/vårdvetenskap tenten på torsdag kvar - sen får jag ta det lugnt i några veckor. Yippie.


Snaart kommer min familj hem från sin semester - vad jag har hört så har dom haft bra väder = dom kommer se ut som pepparkakor!!!  FUSK.
Men jag har saknat dem - så ska bli roligt att träffa dem igen.




Vad annat kan jag berätta??.
Att jag är otroligt kär i min andra halva från Småbönders? <3 men det visste ni redan.
Mitt liv vore så tomt och trist utan honom :)

I söndags var vi på IDOL konsert - härligt! En underbar konsert - nääästan bättre än den jag tittade på i Sverige ;)

Nej nu blir det läggdags!
Steg upp kl 04.50 imorse när älsklingen skulle till jobbet.
Men har tagit några powernaps under dagens lopp.

Gonatt kära läsare.
Och glöm för all del inte att kommentera - kommentarerna gör bloggandet så mycket roligare :)

<3

7 kommentarer:

  1. Ja ska nu ofär mi å lägg hii en komentar! ;o)

    SvaraRadera
  2. Kokkkoooo!! Taina, Ajj löööv juu veeeri match! Ajj rilli håup to siii ju on satördeij? Bicöös ajj miss juu! :) Häv a najsbajs deij håneij! :)

    SvaraRadera
  3. Mostro diin på Karmøy föståss.. Måst föli mää så int dy dsär na dynttona... Kram!

    SvaraRadera
  4. Nå Jag Tina.... jag skådar jo bloggen diin några gang om daan! ;)

    SvaraRadera
  5. jag soffi :) läser bloggen diin :)

    SvaraRadera
  6. Jag..om du vejt...Vanja heiter jag..

    SvaraRadera