20 mars 2011

Slut på ett underbart veckoslut

Älskling har åkt hemåt och jag stannar i Vasa. Känns otroligt konstigt! Saknar er där hemma otroligt mycket!!! Men på torsdag kommer jag hem :)


Har haft ett underbart veckoslut - Avslappnande, mysigt och roligt :) Men det känns otroligt tomt nu när min småböndersbo åkt hemmåt.
Jag är verkligen ingen ensamvarg längre, utan jag behöver ha människor runtom mig för att må bra. Men ska försöka klara mig till torsdag. Blir bland annat en tjejkväll på tisdag och så får vi se vad annat jag hittar på för att få tiden att gå här :)

Tjingeling på er :)

2 kommentarer:

  1. Hejhaijhallåå Taina!! :) Tänkt nu bara skriva en liten trevlig kommentar till fina du! Ha en riktigt meganajsbajs vecka och så kanske vi kunde boka in en dejt du och jag? På torsdag eller fredag kväll nångång? Gå en långpromenad och tala om sommaren, livet, kärleken, vänskapen, drömmarna, nätterna, dagarna, stjärnorna. Allt. :) Hur låter det? Eller så kan vi titta film? Eller bara umgås? <3 Jag e oxxå i behov av lite närhet och vänner. Sötnos! KRAMAR I MASSOR!

    SvaraRadera
  2. Och ännu. Lite att göra? Inspiration till foto? Titta på www.weheartit.com Underbara inspirerande bilder! Jag vill oxxå kunna fotografera så fint! :)

    SvaraRadera