15 mars 2011

Tjejkväll

För att få tiden att gå här i Vasa så bestämde jag mig för att hitta på någonting roligt med tjejjerna - så vi satt och drack te, åt scones, blåbärskvarg och nötter. Många skratt delades - lite dancemoves och "karaoke" stod också på programmet.
-> Superroligt :) mera sådant

Nu blir det att söka sig i säng. Skola från 9.15-11.45 imorgon. Och sen är jag ledig till fredag kl halv ett..... Mycket ledig tid - men jag vet inte riktit vad jag skall hitta på för att fördriva tiden!!!
Några tips? Är väldigt rastlös här och har inte ro att bara sitta framför tv´n eller datorn
:)


Men gonatt på er alla! <3

1 kommentar:

  1. Oj va mysigt ni har hadd i! Sånt gillas! :) Lite tips till din lediga day:
    - Ta en lång uppfriskande promenad, kanske på havet?
    -Gå till bibban och låna en bok, el. köp en tidning du länge velat ha.
    -Sök efter häftiga naglar på internet och lacka något helt nytt! Zebra, leopard?? You name it!
    - Skriv ett brev, gör ett kort?
    - Prova ett nytt recept.
    - Fotografera, eller fixa något snyggt till bloggen?
    -Planera din 20-års dag, DIN dag. Önskingar, vad vill du göra, kalas? :)
    - Dagdrömma! Inget som hindrar dej och sätter gränser. Skriv ner vad du drömmer om! :)
    - Sommaren 2011, vad vill du hinna med, uppleva??

    Jah! Ha en bra da!

    SvaraRadera