19 juli 2011

Han & Jag

Han som får mitt hjärta att fortsätta slå


Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Efter att jag varit till Kokkola fick jag plötsligt synstörningar och yrsel. Har haft detta en gång förut i samband med migrän och nu fick jag det igen. Det var otroligt obehagligt att knappt kunna läsa eftersom man bara såg vissa bokstäver, och det bara flimmrade för min ögon. Så det fanns inget annat att göra än att lägga sig och försöka sova.
Och så vaknade jag då med migrän som nu har blivit lite bättre, men jag är alldeles tung i huvudet ännu. Så försöker att inte sitta framför tv och datorn alldeles för mycket.

Väntar nu på att min älskling skall komma och krama om mig så jag inte behöver sitta ensam och tycka synd om mig själv.

Imorgon blir det en ny arbetsdag och jag hoppas jag slipper få migrän!.. Hoppas även på att jag skall hinna fota lite då. :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar