30 augusti 2011

I Vasa

Nu har jag då flyttat till Vasa och första skoldagen denna termin är över. Jag har försökt blogga tidigare idag - men det gick inte. Och nu lyckas jag inte ladda upp någon bild. Så det får duga med lite text :)


Jag har fått lite mera ordning på lägenheten nu, men ännu finns det massor att göra. Före och efter bilder kommer ni att få se om nån vecka kanske, inte riktigt ännu....
Första skoldagen gick bra och jag känner mig faktist lite inspirerad och motiverad att börja läsa in mig på något ämne igen! Så nu skall jag studera tills fredag eftermiddag och då hoppar jag i bilen och kör hemåt... Det är svårt för mig att nu flytta ensam och jag är lite rädd för just ensamheten. Men det har gått bra änsålänge. och nu tror jag att ja skall kolla på ett House avsnitt (en tv-serie, för den som inte vet) och sedan lägga mig så jag orkar med en ny skoldag :)
GODNATT.. hoppeligen fungerar bloggen bättre imorgon så jag får laddat upp lite bilder åt er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar