8 augusti 2011

Slut på sommaren


Hästöskata 2011

 Sommaren börjar hastigt närma sig sitt slut. Jag har nästan bara jobbat, men däremellan umgåts med mina nära och kära och hittat på en massa skojj.
Imorgon bär det av mot Vasa för att fixa alla papper med hyreslägenheten och även ta med några flyttlådor dit. Ska bli roligt att se lägenheten igen, minns knappt hur den såg ut. Och om 19dagar flyttar jag dit.
Kommer ha ett fullt schema i skolan i höst. Men hoppeligen hinner jag komma hemåt till helgerna.
Kurserna kommer som tur att vara intressanta, så hoppeligen trivs jag där och klarar av att bo ensam - för första gången i mitt liv.

Nu ska jag åka till jobbet och samla in lite mera pengar - som nog kommer behövas till hösten.
Ha det bra alla - PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar