3 oktober 2011

Höstens alla färger


Tänkte ni skulle få ta del av min och älsklings höstpromenad. Det hela började med att vi bara skulle föra ett brev i en postlåda och jag tog kameran med så jag skulle få fota lite. Men det var så vackert så vi bestämde oss för att gå en lite längre bit - Det var så vackert.!!!
Det sägs att en bild säger mera än 1000 ord
så jag låter bilderna förklara hur underbart vackert det var. :)


Det var fullt av orangegulröda löv på marken...


Nästan alla träd såg ut såhär...


och solen fick dem att skimra så vackert.

(mamma sir du hur grannt i er jär i Vasa???!)  :)

Det bästa av allt var att jag inte behövde gå och njuta av hösten ensam - utan jag hade världens bästa sambo med... Före vi gick ut i friska luften var jag trött och sur - men efter lite solsken så blev jag som en ny människa - jag bara gick leende och kände mig som världens lyckligaste människa... Härligt härligt...
Och som belöning testade vi en ny pizzeria - superdupergott! En pizza för ynka 6€...!
(mamma vi ha no koka maatn åt oss bittnari idaa, så vi lever int ba på skräpmaatn) :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar