23 december 2011

1 dag kvar...

Nu har jag diskat, städat och snart blir det den absolut sista julhandeln :) Valde att tillbringa några extra dagar här i Vasa, fastän planen från början var att åka hem redan på onsdagen. Men för att jag kommer jobba på jullovet har jag inte möjlighet att åka hit till Vasa på över 2v eckor - därför stannade jag två dagar längre här nu istället. :) trivs så bra här med älsklingen...

Ikväll blir det att packa in alla julklappar och eventuellt tillverka julgodis med systerbarnen och lillebror :) Imorgon blir det julfirande för hela slanten och på söndag så skall jag träffa tjejjerna <3 Sen tror jag att jag vilar på måndagen och på tisdagen ska jag jobba - skall bli riktigt roligt!... Och så ska jag hinna åka till Seinäjoki med mamma & pappa för att söka efter ett elpiano åt mejj!!!!!!

PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar