14 december 2011

Julen närmar sig



Får bli en liten EGO-bild av mejj idag. Har inte så mycket att säga. Tror jag tar jullov nu, har en uppgift att lämna in ännu före jag riktigt kan slappna av, men sedan efter det så tänker jag njuta av ledighet. Sparar den andra tenten till efter jul - den är alldeles för "maffig" för att jag skall klara av att lära mig allt just nu. Så imorgon börjar jag antagligen julstädning här i lägenheten, pysslar kanske några fler kort och lite julshopping ännu.
Idag var jag i skolan på förmiddagen och sedan kom jag hem och tog en liten SPA-eftermiddag, med peeling, hårinpackning, en varm dusch och så sminkade jag mig och lockade håret efteråt. Så nu känner jag mig som en ny människa!
Väntar tills älsklingen kommer hem - så blir det matdags!

PUSS & KRAM
Börjar så smått sakna alla där hemma - 
en evighet sedan jag sett hela min familj!


2 kommentarer: