20 december 2011

Julen närmar sig




Snart är JULAFTONEN här. Tiden har gått så otroligt snabbt. Det känns som om jag nyss började andra året i skolan, och nu har redan en termin gått. I skolan har det gått bra! Betygen visar att jag jobbat flitigare detta år och är mera intresserad av ämnena vi har :)




Idag blir det den sista julklappshandeln, lite städning och eventuellt läsa på ett skolarbete. Igår besökte jag vännen och lillkillen! Stackaren har massor med magknip och det verkade smitta av sig, när jag kom hem fick jag ligga dubbelvikt med tårar i ögonen för att det tog så ont i magen. Nåjaa, kanske det inte var lillkillen som smittade mig ändå :) men en sjuk mage hade jag iallafall.

Nu ska jag försöka aktivera mig själv - är så otroligt trött hela tiden!! men det är väl inte så konstigt när det är mörkt hela tiden och dygnsrytmen inte är den bästa.

PUSS & KRAM


2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också e från Finland, tom. från Vasa! :)

    fin bild där också :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittat till min blogg :) Nu är du insatt på min bloglovin läslista! Du har en jättesnygg blogg.

    SvaraRadera