9 december 2011

Mysbelysning


 Tänkte dela med mig lite av hur mysigt jag har det såhär på morgonkvisten. Inhandlade två STORA kuddar igår vid Halpa-Halli. (Dom bruna) Blev super mega nöjd och sängen ser mycket mjukare och större ut med dem.

Mysigt och snyggt!


Ljusen är tända nästan dygnet runt.
Jag tycker verkligen inte om mörkret - Det blir aldrig ljust där ute!!! Så därför har jag mysbelysning på nästan hela tiden. Många ljus och lampor - Vill inte leva i mörker :) Men mysigt är det iallafall.

Skolan börjar lida mot sitt slut. Har 2 STORA tenter kvar och sedan en kort föreläsning på onsdagen. Men sen börjar det så gott som vara över. SKÖNT!.. Så nu gäller det att studera flitigt i några dagar. Därför lämnar älsklingen och jag i Vasa över helgen - För hemma i KORTZÄBYJJI så lyckas jag inte läsa och öva till några tenter :)

Hälsade på min kompis och hennes lilla pojke för några dagar sen. Här har ni länken till hennes blogg med en bild på pojken ->  Fannys blogg .. En sååå söööt pojke! :)

Nejj nu blir det studier en stund. TJINGELING


1 kommentar: