22 februari 2012

ÄNTLIGEN är jag tillbaka


 ÄNTLIGEN. Har haft en ordentlig bloggpaus. Men när inspirationen och orken är borta så går det bara inte att blogga. Har många gånger fotat bilder för bloggen - men aldrig orkat publicera dem.
Men NU tänkte jag ge er en liten UPDATE :)

I skolan är det fullt upp.! Skoldagarna har varit långa och med praktiska övningar vilket jag nu märkt gjort mig otroligt trött! Men som tur har jag sportlov nästa vecka - SKÖNT! Veckan därpå är sista skolveckan innan praktiken! Usch vad tiden går hastigt. Så vecka 11 börjar min 8veckor långa praktik på Vasa centralsjukhus! Mycket spännande :)


 Eftersom jag är trött efter dagens skola - så får ni nöjja er med en foto rundtur i köket på några detaljer. Har införskaffat ett nytt objektiv till min kamera som jag ännu inte hunnit utforska tillräckligt - men antar att ni i sommar kommer få se många fina bilder på bloggen ;)



Platsblommor på fönsterbrädet


föräldrarnas hantverk får följa med mig


mammas gardiner som jag LÅNAT













orkiden jag fick av älsklingen lever fortfarande! <3

En söt grejj att sätta räkningar i.


Ljushållare i köksfönstret

1 kommentar:

  1. jee 10 poäng åt Tina fö uppdatering!!! :) Fin bildrä!

    SvaraRadera