27 mars 2012

Livstecken


Tänkte ge ett livstecken från mig :)

Just nu är jag väldigt trött och orkeslös. Praktiken är igång och det är vad jag fokuserar på just nu. Skall alldeles strax bege mig mot ett kvällsskifte.

Jag åker hemmåt först på lördagen eftersom jag har praktik både på fredagen och lördagen. Blir lite bråttom att hinna hem eftersom det blir revypremiär då på kvällen i småbönders! - Skall bli spännande att se :) Finns ännu lediga platser till premiären - så från och med kl 18 ikväll kan ni ännu ringa och försöka få platser! 040 8386087 är numret ni skall slå om ni vill ha biljetter till "Heimlaga högspänning"

Nu måste jag åka iväg. ha det bra ! :)

2 kommentarer:

  1. Bara int du e lika vissti som tömde roosona : ) mamma

    SvaraRadera
  2. Andas mä maga, hä vaal noo betär! Ny har dy bara 2 da kvar... Sko dsään koma på revy, men hä vaal na liiti fö prakkot. Styrkekram

    SvaraRadera