3 maj 2012

Som jag har väntat...



ÄNTLIGEN, finally!!!
 Som jag har väntat, saknat och känt mig ensam. Men nu ÄNTLIGEN är han min älskling påväg hem! Anländer till Vasa ikväll/inatt någon gång - och jag skall sitta vid sjukhuset på mitt sista nattskift och vänta ut tiden tills jag slipper hem och KRAMA honom!.. Ja ni - kl 07:15 imorgon kommer jag känna mig som världens lyckligaste person igen som får hoppa in i världens bästa FAMN!.. Förra veckans onsdag tidigt på morgonen begav han sig iväg och först nu inatt kommer han hem!!! Tror jag kedjar fast honom så han inte rymmer iväg igen! ;)
Nog har det gått relativt bra att vara ifrån varandra. Men herregud vad skönt att få se varandra igen!. Saknaden har varit stor efter min andra halva.
Men bara knappa 12h kvar innan jag får träffa honom!


PUSS puss på er <3 Kärlek i luften

6 kommentarer:

  1. Va gollo ni er!! Kraaam. Syns snart!

    SvaraRadera
  2. Tenk åm a far heim ti mamma i stelli... neee ja skoija bara : ) kram mamma

    SvaraRadera
  3. Int ha tu väl klämd ihääl a? ;)

    SvaraRadera
  4. jaaa noo kan ni vara gollo på tömdee bildrä :D

    SvaraRadera
  5. Tina, ja nöjtär upp blogg siido diin snart tå ja springer hii fleira gang om daan å skådar om du ha uppdatera naa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :D nå ja måst buri stsick meddeland åt di tå ja uppdaterar ;)

      Radera