30 juni 2012

Festfin




Denna vecka hade jag besök av mina föräldrar och lillebror. Riktigt roligt att ha någon på besök och visa upp vår nya lägenhet. Dessutom blev det shopping. Hade två fester jag skulle gå på inom snar framtid - så det blev att söka efter nån klänning åt mig. Denna underbara spetsklänning hittade mamma och jag och den köpte vi då.
TACK världens bästa mamma!

Idag har vi varit på 40års fest i Korsholm - Rickis bror och fru firade stort när dom båda fyller 40 - GRATTIS än en gång till er.
Tyvärr hade vi otur med vädret - Ösregn. Men somtur insåg jag redan för någon dag sen att vädret kommer vara ostadigt och inhandlade en kavaj. Så då behövde jag inte gå ut i regnet med bara en sommarklänning. ;) kloka jag.
 Dresscode på festen var: Valfri klädsel, obligatoriskt med huvudbonad. Så till denna klädsel fick det bli ännu en hatt.


Nåväl färdig pratat om det.




Nu får ni njuta av två bilder på vår söta Frans!
Söt som han är.










Hoppas ni alla har en bra och skön helg! KRAM


8 kommentarer:

  1. Voi så nett en kläning å så fiin du er!!! Fampp Frans från mi... ;)

    SvaraRadera
  2. Mamma seir: Va bossi et båån ja haar : ) Å så ett koott mä hattn på, tack ( å noo sko vi jo kona få sii et foto mä Ricki å) Tyckä du et ja byri ha fö stor fordringa eldä...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå no har tu liti stor fodringa ;) ja visst et du sko fråg et na kort hur ja så ut. Så tri minut furi vi for hadd ja Ricki ti fota - så int hända ja fota åv ha na :D å ja använd int hade vit hattn na. Passa betä mä ein åv tömde svart tå ja hadd kavajn. :)

      Radera
  3. voi va fiin du er! :) Jag vill också komma och hälsa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Välkommen bara ;) soffo får vi eventuellt i nästa viko - så tå får du sova på hänna om du har lust, å Frans kan hald di sällskap om näträ!

      Radera