24 september 2012

Studieutrymme


Tänkte jag skulle ordna upp lite på skrivbordet för att få plats att studera - för köpte ju skrivbordet så att jag skulle ha någonstans att studera (istället för att använda hela soffan som bord!) Nåväl - som de flesta vet så är jag inte så bra att hålla ordning. Så jag fick börja att plocka upp lite. Efteråt började det se relativt bra ut.


Tyckte att det såg rymligt och bra ut. Men så kom jag på en sak. Hur ser det ut om jag plockar fram alla studiesaker...
RESUTATET:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Det blev proppfullt. Inte en chans att jag ryms här och studera. För när jag börjar läsa någonting skall jag ha häftet, mappen, datorn och några böcker utbredda. Men det ryms ju inte här! SUCK.
Kanske man skulle skaffa ett 8personers matbord så borde det ju inte bli brist på utrymme iallafall??



Nåväl det om dett. Inget direkt intressant blogginlägg men ni ser ju att jag är i livet iallafall!

Håller på att försöka fixa en ny blogg eftersom jag tycker denna är så råddig på något sätt. Men vill få fotat lite bilder ännu före jag börjar blogga där på heltid och pensionerar denna blogg. Nytt bloggnamn blir det också :) så det får ni vänta lite på ännu..

PUSS & KRAM





1 kommentar:

  1. Kan du kanstsi studer på köksbooli, å ha Ricki ti ita i såffo? ;)

    SvaraRadera