14 januari 2011

Kärleken, lyckan och HEM

Imorgon kommer jag äntligen HEM!... Saknar min älskling så det gör ont i hjärtat... Har pluggat, gått i skolan, motionerat och kollat på tv - allt för att hela tiden vara sysselsatt så jag hålls här i Vasa och inte rymmer hem!  :D
Å det har lyckats, jag är ännu kvar i Vasa!!! Men nu närmar det sig. Ska lägga mig så det fort blir morgon och så jag får bege mig hemåt med Sandra!!!

Kan ni se hur lycklig han gör mig?

Han är orsaken varför jag är så lycklig
Han får mig att le,
skratta högt av glädje och
mina ögon att glittra.
Han väcker känslor jag inte visste fanns.
Får mig att känna saker jag inte visste att man kan känna.
Min småböndersbo får mig att känna mig värdefull.
Han får mig att känna att jag duger som jag är.
Jag tror på att Han & Jag kan besegra världen.
Att vi kan leva lyckliga i denna orättvisa värld.
Han är den jag vill ha vid min sida resten av livet.
Min Rickard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar