31 januari 2011

Måndag

Tillbaka i Vasa åter en gång. Och ska vara här till torsdakväll - sen hemåt igen :)


Maspalomas 2009

Snart åker resten av familjen söderut 1 vecka och jag får ta hand om hunden de dagar jag är ledig :) ska bli riktit skönt men kommer ändå kännas tomt i huset. Men kanske min älskling kommer och gör mig sällskap <3

Stressen fortsätter i skolan - men idag har jag kännt mig lugn och inte alls stressad. Hoppas det fortsätter så resten av veckan också.
Var så flitig och jobbade med skoluppgifter på fredagkväll - så nu är jag två dagar före mitt schema (duktiga jag)
Självdisciplinen har blivit en aning bättre på senaste tiden :) så nu lämnar inte alla skoluppgifter till sista minuten!


Men nu ska jag ta tag i lite läsande och skrivande - sen kommer jag sätta mig ner och kolla på någon film...
Tjingeling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar