1 februari 2011

Studieschema

Min studiemiljö just nu :)
Nu har jag gjort upp ett personligt studieschema åt mig och det blir ganska fullt upp de närmaste 2 veckorna! Men det ska gå!...
Just nu ser min studiemiljö inte så trevlig ut. Men jag skall ordna med alla papper snart - ska inhandla några nya mappar och häften så jag får någon ordning!... Och så blir det en kaffe med vännen på samma gång jag åker in till centrum :)

Just nu håller jag på att läsa denna bok - låter väl intressant ;)

Tentbok på gång


Till denna veckas studieschema har jag planerat att hinna:
  • Läsa hela boken -Vårdvetenskap i klinisk praxis (250sidor)
  • Läsa nästan allt som hör till finska tenten som är den 15.2
  • Lyckas sända in ett arbete på 10 A4sidor i Gerontologi (Läran om åldrandet)
  • Läsa 37sidor av en Rapport av Katie Eriksson (tråkiiiit)
  • Läsa igenom 4 kompendier som en lärare gjort.
  • Läsa och tolka 2 långa artiklar om etik! - 9st A4sidor med LITEN text!!!
Vi ska se på måndag om jag lyckats med allt detta ;) för nästa vecka står också en massa på schemat!!

Men nu ska jag läsa några sidor till - sen blir det lite kaffe och shopping för att tömma hjärnan för en stund ;)

3 kommentarer:

  1. Oj, låter noo som du sko ha fullt upp! Kämpa på! <3

    SvaraRadera
  2. minns ti hitt på na roligt tär imillan å :)

    SvaraRadera
  3. Oj heliga pannkaka! Men veit du, de fixar du galant tjejen! :) Nemas problemas! KRAM!

    SvaraRadera