7 februari 2011

Studieschema.

Publicerade ett studieschema på bloggen för någon dag sedan
Detta var vad jag hade planerat att åstadkomma. Hur tror ni det gick?! :)
Det ska jag visa er.

  • Läsa hela boken -Vårdvetenskap i klinisk praxis (250sidor)
  • Läsa nästan allt som hör till finska tenten som är den 15.2
  • Lyckas sända in ett arbete på 10 A4sidor i Gerontologi (Läran om åldrandet)
  • Läsa 37sidor av en Rapport av Katie Eriksson (tråkiiiit)
  • Läsa igenom 4 kompendier som en lärare gjort.
  • Läsa och tolka 2 långa artiklar om etik! - 9st A4sidor med LITEN text!!!
2punkter är jag inte riktit klar med ännu :) men bra tycker jag ändå att det har gått.
Kommer ännu ikväll studera in mig på finskan. Och Gerontologi uppgiften kunde jag inte göra helt klar eftersom jag inte fick tag i en bok som jag behövde till uppgiften. Men nästan klar är den dock. Bara ca 2st A4 sidor kvar att skriva...

Känner mig ganska duktig nuförtiden :) har definitivt fått bättre självdisciplin till studierna! Förut kunde jag planera ett studieschema - men följde aldrig vad som stod på schemat.
Men nu är det andra bullar. Jobbar mycket flitigare.. Jag kanske inte gör allt som planerats för dagen - men då tar jag i med hårdare tag någon annan dag istället :)

Som i helgen - jag studerade inte alls flitigt. Men har tagit igen allt idag istället :) så nu ligger jag inte efter i studieschemat


Hart haft en underbar helg tillsammans med min andra halva. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar