7 februari 2011

Vecka 6

Denna veckas studieschema ser ut såhär:
  • Gerontologi uppgiften inlämnad (ska låna boken imorgon)
  • Läst genom allt till finska tenten
  • Skrivit klart ett vårdvetenskapligt arbete på 4-6 A4 sidor
  • Läst 2 engelska låååååånga artiklar
  • Läst 6st kompendier med föreläsningsmaterial
  • Läst ca 15sidor ur en bok (Caritativ vårdetik)

Vissa dagar kommer säkert kännas jobbiga. Men jag tror det ska gå bra ändå :) har påbörjat vissa av dessa punkter redan - så jag är en bra bit på vägen.

Men det kommer inte bara att bli studier denna vecka - jag ska ju hinna ha ett liv också :)
Så imorgon blir det middag med tjejjerna - Fanny bjuder på middag (hon har födelsedag idag - GraTTis). Sen på lördag blir det innebandy turnering och på söndag IDOL!!!
Men så är jag ju ensam hemma från och med torsdag - så då blir det mys med älskling och förhoppningsvis matlagning och filmkväll.

Så denna vecka kan bli bra - bara jag orkar hålla motivationen uppe och inte bli så negativ :)

 ________________________________________________________________________________________


Syskonen Forsander <3

1 kommentar:

  1. Ja stsicka å framkallas hadee bildn på oss, en förstoring :)

    SvaraRadera