27 mars 2011

Nallebjörnen


Nu är jag tillbaka i Vasa efter ett lite längre veckoslut (Torsdag-Söndag), men ändå känns det som en alldeles för kort tid :) hann knappt se familjen för att jag ville tillbringa så mycket tid med min älskling <3 men en liten stund hälsade jag iallafall på hos kära mommo och där var också en stor del av familjen :)

Så har jag blivit bjuden på mat vid Härmä kuntokeskus - Ricki´s pappa och mamma firade sina födelsedagar och bjöd sin familj på mat - MUMS!


Men nu är jag då åter här i min lilla hydda i Vasa och snart blir det läggdags. Somtur har jag min älskade nallebjörn med mig - så jag inte behöver sova i en tom säng!
Nallebjörnen fick jag av min småböndersbo en stund efter att jag hade flyttat hit till Vasa - så jag inte skulle känna mig så ensam :) <3


Men nu blir det att ställa sig i säng och kanske läsa en bok innan jag somnar - en ny skolvecka börjar imorgon.
Gonatt på er alla.
Ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar