28 mars 2011

Tidsinställt inlägg


Jag längtar efter sommaren
Saknar förra sommarens äventyr och erfarenheter.
Jag vill att det ska bli sommar så man kan hittar på allt möjligt.
Önskar att vägarna vore halfria så man kan köra bil utan att vara rädd för halkan.
Jag vill hitta på saker.
Vill åka på äventyr med mina systrar - precis som vi brukar om somrarna.
Resa nånstans med min andra halva
och bara få njuta av livet.
Just nu känns det bara som att mitt liv går ut på att åka till Vasa på söndagen.
Studera emellanåt flitigt, nu som då lite slarvigt, ända till fredagen.
Sedan åker man hem en sväng för att återigen åka tillbaka på söndagen...

Men snart börjar min praktik - och då flyttar jag hem igen. Då får jag bo hem några månader och inte vara fast här i Vasa :)


Men fast det är jobbigt ibland och jag kan känna mig ensam nu som då - så vet jag att jag har så MÅNGA människor runtom mig att tillbringa tid med och som ger mitt liv en mening. 
TACK för att ni finns :)

2 kommentarer:

  1. Och nu blev ja ju föståss jädrans nyfiken ho du fixa et tidsinställt inlägg?? Mihih.

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska faa på äventyr, hä hör ju oss till :)

    SvaraRadera