13 april 2011

Jag lever och mår

Skolan går bra. Det är svårt, invecklat och jobbigt. Men ändå intressant, roligt och inspirerande :) lär mig nya saker dagligen och på fredag ska vi lära oss om injektioner - och även picka varandra i låren, om jag förstått allting rätt :) - Det blir spännande.


Snart flyttar jag härifrån. Inte många nätter kvar nu - tror jag faktiskt bara sover här 4nätter till!!! Ska bli skönt att slippa närmare vänner, familj och pojkvän nu i några månader. Jag har inte riktigt hunnit spendera den tid jag velat med allihopa - men nu får det allt bli förändringar! :) Vill att sommaren ska ge mig nya erfarenheter och på samma gång få mig att samla energi inför en ny tuff termin till hösten.
Erfarenheterna kommer jag bland annat få från praktikplatsen och sommarjobbet (2olika ställen) och energin kommer jag samla på mig med hjälp av alla älskade människor runtom mig :)

Vet inte riktigt hur det blir med semester och någon resa - tror det mest blir impulsiva dagsresor till olika ställen i vårt fina land. Eventuellt en liten kryssning till Tallinn om älskling och jag är lediga samma dagar.



Fick även ett litet besök av Ricki och Jens idag...... Han har inhandlat en motorcykel!!! - min pojkvän.  IIIIiiiiiiK!... Jag får vara livrädd hela sommaren att han skadar sig.. För den var verkligen ingen liten rackare!.


Det om det - Nu är denhär flickan trött och ska för en gångs skull gå och lägga sig i tid. Bara två nätter kvar här och sen kommer jag åter hem några dagar:) NattiNatt

1 kommentar:

  1. Kära nån då! TU får no hald håålt i di om du ska siti på na mootopeed ;)

    SvaraRadera