11 november 2011

Återblick till 2010



Dagen jag kände mig så lycklig över att ÄNTLIGEN få studentmössan på huvudet!
Gymnasiet var ingen lätt tid för mig. Första året där var bland det bästa jag upplevt. Men under andra året så började pressen bli för stor och migrän/huvudvärk hade jag dagligen. 3:e året trodde jag inte att jag skulle ta mig igenom. Men jag var inte ensam - jag hade många som stöttade mig och gav mig kraft att fortsätta genom alla studentskrivningar.
Dagen när jag sedan ÄNTLIGEN fick mössan på huvudet - jag var så glad... Tyckte denna bild beskriver en del av den känslan. Det glittrar i mina ögon och jag ler.
HÄRLIGA TIDER.

Gymnasiet gav mig erfarenhet. Det gav mig motgång och framgång. Ett val jag inte ångrar.
TACK alla som stöttade mig genom de tre åren! :)

:// Flickan som blev student 2010 trots alla motgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar