16 november 2011

En liten update

Bloggandet flyter inte riktit på - men en liten uppdatering tänkte jag iallafall ge er nu :)

Skolan flyter på bra. Detta är sista veckan som jag har nästan fullt schema. Nästa vecka har jag bara två förmiddagar i skolan och veckan därpå bara 3dagar. Dock har vi fått en massa inlämningsuppgifter, så jag kommer inte att vara ledig utan får sitta och skriva & räkna :)  SJÄLVDISCIPLIN tas gärna emot!!!

Men nu har jag faktist varit riktigt flitig med skoluppgifter i två dagar. Igår satt jag och skrev en finska uppsatts i flera timmar och idag har jag varit effektiv med en uppgift som skall vara inlämnad först på tisdag!..
Så har jag hunnit städa och diska. Och där tog inte min energi ännu heller slut - älsklingen lyckades få ut mig i friska luften. Blev en cykelrunda/joggingrunda (jag rullade fram på min cykel och R nästan sprang hela vägen!) på ca 3-4km. Nu sitter jag inne i värmen och har ännu massvis med energi. Snart blir det dags för lite tv tittande - men sedan tror jag att jag skall skriva lite mera skoluppgifter :)
När man nu en gång är full av energi skall man väl utnyttja det!

Ja och just det - Jag är såååå KÄR i min älskling!
 mamma och pappa - vi har det bra här. inget bråkande. :)


Syskonkärlek

På söndagen så begav vi oss på en konsert i Bennäs - Här föds musiken. Där bland annat min syster och föredetta sånglärare uppträdde. Fick en massa inspiration efter den konserten och kände mig SÅ STOLT över min syster. Ramlade några tårar från min kind när hon sjöng så vackert. (Syster - du har verkligen utvecklats!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar