29 februari 2012

En till morgonpromenad


 ÄNNU en promenad i vårsolen. Fotade en hel massa och är nöjd över en del bilder. Det var så vackert att gå en lång promenad i dethär vädret. jag gick och njöt av den VÄRMANDE solen, tänkte en massa saker och så plötsligt har över 1 timme gått! ! ! HÄRLIGT.

Tänkte dela med mig några av de bilder jag fotade under färden. Så kanske ni iallafall lite kan förstå hur vackert det var! :)



är nöjd över att mitt nya objektiv kan ta såhär fina närbilder!



Ser ni den underbara blåa himlen?!



Vackert.









Solen lyste verkligen starkt och värmde - VÅRKÄNSLOR.

Så nu fick ni vara med mig på den nästan 6km promenaden jag utförde imårse :)

2 kommentarer:

  1. Så otroligt fin bildrä dy ha teiji! Ty sko bööv vaal proff!

    SvaraRadera
  2. Ja tror visst bestämt et ja minns et ja ha gaai tidee å tå ja boodd i Vasa. Siir bekant ut :P

    SvaraRadera