1 mars 2012

1 mars - våren är här



Ännu en bild från gårdagens promenad.


Solen tittade fram ändå! Yippie :) begav mig genast ut på en 4km promenad. För några veckor sedan köpte jag gångstavar - riktigt skönt att gå med dem när man är ute ensam. Så fick lite motion trots allt idag... 
Har dessutom lyckats läsa till tenten lite. Har lärt mig om glukokortikoider, analgetika, antibiotika o.s.v - Skitsvårt att minnas alla namn till olika mediciner!.. BLÄ.. Det är delvis intressant - men så otroligt svårt att inte blanda på allt, så därför är det jobbigt att läsa till tenten... när allt ändå blir en enda röra i huvudet!






Men fick glada nyheter idag - Jag får besök imorgon av några stycken hemifrån!! YIPPIE. Så det blir att baka muffins imorgon så jag har något gott att bjuda på ;) och så måste jag givetvis städa strax före (så int mamma hittar na damråttona!)... Fast ganska städat har vi det nog här nästan jämt. Förutom att det just finns så mycket dam i luften.!

Nu skall jag försöka läsa lite mera till tenten. Sedan blir det att tillverka tacopajj! :) Enkelt, gott och nyttigt!.. TJINGELING


ni får gärna kommentera så jag orkar fortsätta blogga och hålla er underrättade om vad som riktigt händer här i Vasa ;)




5 kommentarer:

  1. NÅGRA!? =D Vi e jo 8 stycken som kombär imåro ;o) Hä vaal noo fullt hus tå! :o) Syns imåro!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 9st vaalt ni :D jaa-a int vejt ja vann vi ska ryms. Få no siti varadä i fammi :D

      Radera
    2. Voi va ja er harma. Ja vil å!!!

      Radera
  2. Dögär int i mä mett komentteerasi?! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. njaaa jooo :D men adä får å gärna kommenter :)

      Radera