9 mars 2012

Nervös...

Idag gäller det. Jag är så nervös så ja skulle kunna gråta och skratta på samma gång. Hjärtat pumppar på i säkert 200 och svetten rinner... Idag är det min sista chans att lyckas med farmakologi tenten. Jag VILL lyckas, men är rädd att det inte går så. USCH, detta är hemskt...
Jag skall försöka mitt bästa...
Önska mig lycka till... Vill bara ha detta undan så jag kan fortsätta mitt liv...
Praktiken på måndag och 8veckor framåt, på onsdagen blir det ännu en överdrivet stor tent!..
Jag vill ha SEMESTER... Blä...


Å nejj - nuu ska ni inte tro att jag är helt i botten pågrund av min negativa text. Har en underbar pojkvän som tar hand om mig på bästa sätt och så har jag vänner som förgyller mina dagar med skratt :)
Är bara så skoltrött nu.

2 kommentarer:

  1. Inte skoltrött nu! Tu har jo praktik som väntar, å hä er säkert meir än spännand! :)

    SvaraRadera
  2. Lykka till! Ty klarar i mä glans, hä er ja heilt sääkär på!! KRAM

    SvaraRadera