24 juli 2012

Sommarledigheten slut

Tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever. Eftersom sommarjobbet börjat pånytt och semestern är slut så finns det ingen extra ork för bloggen. Är så trött om dagarna så jag knappt orkar koka mat när jag kommer hem. Tre skiftes jobb är verkligen påfrestande - går inte att ha några regelbundna rutiner. Men skönt att ha sovmorgon ibland. De senaste dagarna har jag jobbat av alla skiften - vilket gör mig ganska råddig och trött. - men samlade massor med energi under ledigheten så jobbet är trots allt superkul!!! :)

Ja nu vet ni lite varför jag inte uppdaterar. Min lediga tid går helt enkelt åt till matlagning, ätande, träning och lite mys med älskling - och så förståss det viktigaste, SOVANDE.

Så nu blir det att äta en lite kvällsbit och sedan läggdags. PUSS & KRAM

4 kommentarer:

  1. Byri laga di heim nu snart : ) å Ricki å

    SvaraRadera
  2. Sama jär å! Energin fa ti arbeiti, men roligt eri.. å tå man komber heim e man loppu slut! Syns imåro :)

    SvaraRadera