16 juli 2012

uppstädade


Tänkte dela med mig av lite flera bilder. Först två bilder av när jag och älskling snyggat till oss och åkte till Kaustby för att lyssna på Kurt G.


En riktig snygging jag hittat åt mig!


För några veckor sedan fotade jag några av mammas fina blommor. Så här kommer då tre bilder av blommor.




Har tyvärr bara bilder att visa. Huvudet är tömt på ord såhär på sommaren. Men kan berätta att jag njuter av mina sista dagar semester just nu och på onsdagen skall jag börja jobba igen.
Har suttit och sytt köksgardiner och borddukar - så bilder av dem uppkommer säkert om några dagar. Men något annat nytt har jag nog inte att komma med. så TJINGELING

5 kommentarer:

  1. Ja e ganska kär i din klänning Tina! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den e inte min ;) låna åv mamma :P KRAM

      Radera
  2. Tintti så bra bildrä från sommarrock. Ja sko vila kypp döm åv di :) Ja ska jo stort byri framkall fotona å lååss lägg i albumä :D Fin somarbildrä på är båda! :)

    SvaraRadera